..som smattrar mot taket i sådant ursinne att man åminns att vi lever på en liten planet i ett stort universum. Vad händer om vår lilla boll trillar ner i ett svart hål eller bara upplöses i gasmoln.

Rätt häftigt egentligen men skönt ändå att få ännu en vanlig och dessutom somrig morgon.

Den krökta tallen ser ut att behöva få vila. (I frid.)

Häggmispelns blad bär silverdroppar.

Och när jag lyckas ta mig ur mardrömmen och sätter mig här vid datorn efter kaffet så beslutar jag mig för att flytta till WP. Gamla bloggen ska ju stängas. Jag tror inte jag sörjer särskilt

för

jag är ju bara en svävande boll i detta nätliga universum. Här är det svävigt och ska så vara. Jag överväger Chaotik Soul som tema. Läckert! Men det blir samma tema som förra gången här på WP. Jag gillar bilden.

Min gamla bloggs inlägg har jag sparat på datorn. Vet inte om jag ska ta med något hit även om jag repeterar en hel del tankegångar om livet på vår planet och dumheten med en massa mänskliga påfund som så förstör.

Nå, det får vila för nuet och att jag ska gå och lägga mig igen. Men nu har jag en blogg att tillgå på wp.

Silverstare

Kommentera

